Najlepsze gry karciane w 2011 roku

Najlepsze gry karciane w 2011 roku

Rok 2012 bez wątpienia uznać można za bardzo owocny, jeśli chodzi o nowości na rynku gier karcianych. Oto najciekawsze z nich.

1. ARENA ALBIONU to wersja karciana bardzo popularnej w ostatnich czasach gry internetowej. Uczestnicy gry wchodzą w rolę rycerzy, którzy różnymi sposobami zgodnymi z instrukcją mają za zadanie zdobycie korony Króla Albionu. Przebieg gry opiera się na jednej zasadzie – na przetrwaniu. Świetnie sprawdzi się jako rozrywka dla 2-4 osób, powyżej 10 roku życia. W pudełku poza instrukcją w języku polskim znaleźć można także 110 kart ( w tym 82 to karty zdarzeń, 12 kart zawiera lokację, 8 z nich to dwustronne karty postaci, 7 kart miesięcy oraz karta inicjatywy) oraz 56 żetonów, które wykorzystywane będą podczas całej rozgrywki.

2. WIOCHMEN WESELE to bardzo ciekawa gra karciana o charakterze przygodowym, przedstawiające typowe wiochmeńskie wesele. Każdy z uczestników gry staje się postacią aktywnie biorącą udział w tym dość nietypowym i oryginalnym wydarzeniu. Gra sprawi wiele radości szczególnie tym, którzy doskonale wiedzą czy jest rubaszny charakter oraz twarda głowa i silny żołądek. Celem gry jest jak najszybsze zdobycie największej liczby Punktów Zabawy przed upływem czasu mierzonego kolejnymi weselnymi zdarzeniami. Odpowiedzialni za jej stworzenie są bardzo znani z wysokiej jakości wykonywanych prac Marek Mydel oraz Piotr Stankiewicz. Gra dla 2-5 osób pełnoletnich, przy rozgrywce najlepiej żeby nie było dzieci. Gra bardzo losowa, średni czas rozegrania jednej partii wynosi 45-90 minut. Opakowanie gry zawiera instrukcję w języku polskim, dużą i bardzo kolorową planszę, 110 kart, 24 pionki oraz kostkę.

3. MAGICZNA WARKA wyszła z rąk Kuźni Gier dzięki inicjatywie Grupy Działania Warka. Niemal wszystkie koszta związane z produkcją, reklamą i dystrybucją zostały dofinansowane dość hojnie ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Magiczna Warka jest grą międzypokoleniową. Liczba graczy w tym przypadku powinna wynosić przynajmniej 2, jednak nie więcej niż

4. W wieku różnym. Gracz może mieć zarówno 5 lat, jaki i 95. Jak sama nazwa wskazuje fabuła rozgrywki polega na odkrywaniu ciekawostek historycznych na terenie gminy Warka. Gra się w nią dość szybko, bowiem szacowany średni czas jednej rozgrywki wynosi około 45-60 minut, dzięki czemu czas się nie dłuży, a gra tak szybko nie nudzi. Każdy z uczestników przede wszystkim skupia się na odnalezieniu fragmentów magicznego kryształu, które znajdują się w wielu mniej lub bardziej charakterystycznych punktach Warki.

Najlepsze gry karciane w 2011 roku
4.7 (93.33%) 15 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *